Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 23 Μαΐου 2024

ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ

 




ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΓΙΑ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΘΑ ΤΑΞΙΔΕΥΟΥΝ


Πριν από δύο χρόνια πήγαμε με την οικογένειά μου διακοπές στη θάλασσα με το αυτοκίνητο. Το προηγούμενο βράδυ, η μητέρα μου μου ζήτησε να πάρω μαζί μου την εικόνα του Αγίου Νικολάου του Θαυματουργού.

Πήρα μαζί μου την εικόνα του γάμου και την εικόνα του Αγίου  .Δεν ήθελα να πάρω τον Άγιο Νικόλαο τον Θαυματουργό γιατί ήταν σε γυάλινη θήκη (φοβόμουν μην το σπάσω κατά λάθος).

Η μαμά επέμεινε και εγώ το τύλιξα προσεκτικά και το έβαλα στη βαλίτσα μου. Έχοντας διαβάσει την προσευχή του Αγίου πριν από το ταξίδι. Ο Νικόλαος ο Θαυματουργός, τα παιδιά και εγώ βγήκαμε στο δρόμο. Ήταν 6 το πρωί.

Οδηγήσαμε περίπου 100 χλμ από τη Μόσχα, όταν ξαφνικά ένα άλλο αυτοκίνητο πέταξε από την αντίπερα λωρίδα με ταχύτητα προς το αυτοκίνητο μπροστά μας, και χτυπώντας το κεφάλι τους, άρχισαν να στριφογυρίζουν μπροστά μας... Γυαλί, πλαστικό, εφεδρικό εξαρτήματα, ακόμη και τα ίδια τα αυτοκίνητα πετούσαν προς το μέρος μας...

Κατάλαβα ότι δεν θα είχα χρόνο να διαβάσω την προσευχή. Αυτή την ώρα, ο άντρας μου γύριζε το τιμόνι προς διάφορες κατευθύνσεις, έτσι ώστε να πεταχθούμε από άκρη σε άκρη. Ξυπνήσαμε περίπου 200 μέτρα αργότερα, όταν συνειδητοποιήσαμε ότι τα παραβιασμένα αυτοκίνητα είχαν μείνει πίσω και δεν υπήρχε καμία γρατσουνιά στο αυτοκίνητό μας. Ο σύζυγος είπε ότι όταν προσπάθησε να αποφύγει τη σύγκρουση, ο χρόνος επιβραδύνθηκε, όπως σε ταινία.

Έτσι μας βοήθησε ο Άγιος Νικόλαος ο Θαυματουργός!

Δεν υπάρχουν σχόλια: