Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 12 Μαΐου 2024

Αναφέρει προσκυνητής για το θαύμα τού Αρχαγγέλου Μιχαήλ.



.. Το 2018 περνουσα απο την εκκλησία των Ταξιαρχών στους Αγίους Ασωματους στο νησί Αίγινα.Και ειχα παρακαλέσει τον Αρχάγγελο Μιχαήλ για κατι.Μετα απο λίγες μέρες και Ενώ είχα ξεχάσει οτι του ζήτησα βοήθεια τον βλεπω στον ύπνο μου.Βλέπω μια φωτιά να έρχετα σαν σφαίρα φωτός και ύστερα να απλώνεται και να έρχεται  προς εμένα από τον ουρανό και να ζυγώνει στο παράθυρο μου και καταλαβα οτι κάποιος ερχοταν 
Τον ρωταω ποιός εισαι εισαι εσύ?
Μου λέει...
Θες να μάθεις ποιός είμαι?
και του λέω ναι...και μου λεει είμαι ο Αρχάγγελος Μιχαήλ .Και βλεπω έναν Άντρα πανύψηλο σχεδόν δύο μέτρα ίσα με το ταβανι και να μπαίνει από το παράθυρο.Ητανε μια σκηνή πολύ μεγαλοπρέπης και συγκλονιστική  στο ένα χέρι κρατούσε το σπαθί και στο άλλο πανοπλία ήταν ντυμένος στρατιωτικά ηταν πολυ όμορφος και πολυ γλυκός ειχε πολύ μακρυά μαλλιά και ήτανε μελαχροινός Εξω ο ουρανός ηταν γεμάτος απο αγγελάκια στιχοισμενα σε σειρές ενα αγγελάκι πηγε να μπει μεσα και μου χαμογέλασε παω να το αγγιξω και ο Αρχάγγελος Μιχαήλ το διέταξε να ξαναπάει παλι πισω στη σειρά του.Μαζι με τα άλλα μικρά αγγελάκια ..μωρά αγγελακια ήταν όλα ... Μου είπε τι θες να κάνω για  σενα 
 Ξέχασα  τι ήθελα και γιατί πονούσα ακριβώς από την στιγμή που με πήρε στην αγκαλιά του και μου είπε μην στεναχωριέσαι ολα θα πάνε καλά θυμήθηκα ο,τι λίγο πριν να τον δω του ζήτησα βοηθεια πριν μέρες κ όταν μου είπε τι θέλεις να κάνω του είπα τιποτα σε ευχαριστώ  η αγάπη του με κανε να τα ξεχάσω όλα Δεν είχα λόγια μου αρκούσε η παρουσία του ένιωθα σα να μη μου λείπει τίποτα εκείνη την ώρα.Η τελευταία λέξη που μου ειπε πριν τελειώσει αυτο το όνειρο μου δώσε τόση δύναμη που την άλλη μέρα ξύπνησα τόσο χαρούμενη δεν πονούσα και δεν στεναχωριομουνα για τίποτα  Ένιωθα όμορφα και ήμουνα γεμάτη χαρά  ...οποίοι τον γνώρισαν έχουν να πολλά να πούνε για κείνον .Μας αγαπάει τόσο πολύ ένας φίλος δίπλα στους ανθρώπους ο καλύτερος ο πιο γλυκός.

Δεν υπάρχουν σχόλια: