Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 12 Μαΐου 2024

Τώρα την Κυριακή του Θωμά «Κύριέ μου και Θεέ μου» Έτος 2008




Τώρα την Κυριακή του Θωμά

 «Κύριέ μου και Θεέ μου»

 2008 Πατήρ Ιωάννης Ιστρατι.
 Το τρένο από τη Ρώμη στο Παλέρμο διαρκεί για πάντα.  Οι Ιταλοί - αυτοί οι Ρουμάνοι της Δύσης - αντί να φτιάξουν μια γέφυρα μεταξύ Σικελίας και ηπειρωτικής χώρας, βάζουν το τρένο σε ένα φέρυ (ένα τεράστιο πλοίο) και το ξεφορτώνουν στο νησί.  Κοιμόμουν νωχελικά σε μια καρέκλα όταν δύο γυναίκες μπήκαν στο διαμέρισμα, μια πανέμορφη νεαρή με τεράστια μπλε μάτια και μια μεσήλικη.  Δεν τους έδινα πολύ σημασία, ένας είχε ένα βιβλίο που έλεγε Testimoni di Geova.  Εγώ, διορατικός στο επάγγελμα, νόμιζα ότι ήταν κάτι για τη Γένοβα.
 Αρχίζουν να λένε ότι όλα όσα πιστεύαμε εμείς οι Χριστιανοί είναι ψευδή.  Μια συνταξιούχος καθολική οικογένεια, δύο Ιταλίδες, μια ορθόδοξη συνάδελφος, ανοίγουν τα μάτια τους.  Ότι έρχεται το τέλος και μόνο αυτοί, οι Ιεχωβιστές, θα σωθούν για χίλια χρόνια, οι υπόλοιποι θα καούν στην αιώνια φωτιά.  Εκτροπές.
 
Η υπομονή μου εξαντλήθηκε σαν σχοινί μαλλιών.
 επεμβαίνω.  Κυρία, πού ήταν οι Ιεχωβιστές πριν από δύο χιλιάδες χρόνια, την εποχή του Ιησού;
 Λοιπόν, ήταν όλος ο εβραϊκός λαός, που δεν γνώριζε ακόμη την αποκάλυψη, μπλα, μπλα.
 Και στην ιστορία πού ήταν αυτοί οι δίκαιοι 144 χιλιάδες;
 Λοιπόν, τους έκρυψε η τυραννία της Εκκλησίας.
 Πού, κυρία, υπάρχει ένα μόνο έγγραφο με Ιεχωβικές διδασκαλίες, πριν από τον Russel το 1870;  Σαφή.

 Ας είναι, ας είναι.  Ήταν, δεν είπαν ναι, είπαν ότι δεν ήξεραν, ήθελαν αλλά δεν μπορούσαν.  Είδος ασυμπτωματικού.
 
Γυρίζω στο κορίτσι με τα ορθάνοιχτα μάτια, που δεν έχει πια μολυνθεί από τους ιούς της εκτροπής: αλλά Ιησού, είναι ο Θεός αληθινός ή όχι;
 Αυτή: όχι, είναι ο άγιος άγγελος Μιχαήλ, μια αγγελική παρουσία, υπάρχει μόνο ο Ιεχωβά, ένας Θεός.
 Του λέω: αν στην Καινή Διαθήκη υπάρχει ξεκάθαρη απόδειξη ότι ο Ιησούς είναι αληθινός Θεός, να εγκαταλείψει αυτές τις παρεκκλίσεις που επινοήθηκαν πριν από 150 χρόνια;
 Αυτή: δεν υπάρχει πουθενά τέτοια δήλωση.
 Εγώ: όχι, εγκαταλείπεις την ψευδή πεποίθηση ή όχι;
 Εκείνη: Ναι, αλλά δεν υπάρχει τέτοια απόδειξη.
 Βγάλε την Καινή Διαθήκη, άνοιξέ την στο Ευαγγέλιο του Ιωάννη, 20, βάλε την να διαβάσει τις πιο συγκινητικές λέξεις που έχουν ειπωθεί στο σύμπαν: «Φέρε εδώ, Θωμά, το δάχτυλό σου, και δες τα χέρια Μου, και φέρε το χέρι σου και βάλε στο πλευρό Μου, και μην είσαι άπιστος, αλλά ο Θωμάς απάντησε και είπε: Ο Κύριός μου και ο Θεός μου».
 Τα μεγάλα μπλε μάτια του κοριτσιού υγραίνονται.  Αναβοσβήνει γρήγορα.  Κοίταξε την τρελή δίπλα της.  Ναι, ίσως ο Τόμα να έψαχνε αλλού όταν είπε.
 Το μπλε κορίτσι ξεκινά απότομα σε μια ναπολιτάνικη διάλεκτο: ma t a detto.  Είναι ανοησία.
 Του λέω: προσευχήσου στον Ιησού Θεό να σε κάνει να καταλάβεις και να νιώσεις την αγάπη Του για σένα.  Το κορίτσι κλαίει δυνατά.
 Οι άλλοι χτυπούν τα χέρια τους.  Μίλησα λίγο σπασμένα ιταλικά, αλλά παρόλα αυτά έβγαλα ένα πρόβατο με μπλε μάτια από τα νύχια του Σατανά.

Δεν υπάρχουν σχόλια: