Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 16 Μαΐου 2024

Μαρία Το παιδί έμεινε ζωντανό μ’ έναν θαυμαστό τρόπο!!!

 


Μαρία

Το παιδί έμεινε ζωντανό μ’ έναν θαυμαστό τρόπο

 

Πέρσι το Πάσχα ήμουν έγκυος με το δεύτερο παιδί μας. Πήγαμε όλοι μαζί με τον σύζυγό μου και τον μεγαλύτερο γιο μου, που ήταν εννιά μηνών. Καθόμουν καθ’ όλη τη διάρκεια της ακολουθίας, ώστε να μην κουραστώ. Κάποια στιγμή, πήγα στην τουαλέτα και παρατήρησα ότι είχα ματώσει. Καλέσαμε ασθενοφόρο. Οι γιατροί μού είπαν πως κινδύνευα ν’ αποβάλω. Με πήγαν στο νοσοκομείο. Εκεί μετά μου είπαν πως δεν κινδυνεύω πλέον ν’ αποβάλω και ότι και το παιδί βρίσκεται εκτός κινδύνου και ότι είμαι μια χαρά. Σημειωτέον ότι δεν ένιωσα κανέναν πόνο, επειδή συνήθως, σε τέτοιες περιπτώσεις, τα πράγματα είναι αλλιώς. Αν έμενα σπίτι, θα κοιμόμουν και δεν θα παρατηρούσα τίποτα και θα έχανα το παιδί μου. Οι γιατροί είπαν πως το γεγονός ότι παρατήρησα το πρόβλημα την κατάλληλη στιγμή είναι θαύμα, επειδή υπό τις δεδομένες συνθήκες έπρεπε να χάσω το μωρό μου κατά 90%.

Δεν υπάρχουν σχόλια: