Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τρίτη 14 Σεπτεμβρίου 2010

ΘΕΙΕΣ ΑΠΟΚΑΛΥΨΕΙΣ ΟΠΩΣ ΤΗΣ ΔΙΗΓΕΙΤΑΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΥΜΕΝΙΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ




Μέσα στο φως του Χριστού

Παναγιώτης από το Άργος, σε επιστολή του γράφει τα εξής:

Κάποια φορά - λέει - πήγα στο Γέροντα Ευμένιο στο Νοσοκ. Λοιμωδών για να πάρω την ευχή του. Ήταν πρωί και δεν είχε τελειώσει ακόμα η θεία λειτουργία. Μπήκα λοιπόν κι εγώ στην εκκλησία για να την παρακολουθήσω, έστω και καθυστερημένα. Κοιτάζοντας προς το Ιερό βλέπω τον Γέροντα Ευμένιο να στέκεται μπροστά στην Αγία Τράπεζα και να ακτινοβολούν τα ιερά άμφια του. Ήμουν έτοιμος να φωνάξω δυνατά από την έκπληξη μου γι' αυτή τη θεία αποκάλυψη που έβλεπα μπροστά μου. Συγκρατήθηκα όμως και τελικά δεν μίλησα ούτε και έκανα κανένα μορφασμό, γιατί δεν ήξερα αν αυτά που έβλεπα τα βλέπανε και άλλοι. Άμα τελείωσε η θεία λειτουργία ο Γέροντας έδινε το αντίδωρο ενώ τα άμφια του συνέχιζαν την ακτινοβολία. Δίπλα του στεκόταν ο διάκος χωρίς να έχει αυτή τη φωτεινότητα του Γέροντα. Όταν αργότερα το είπα σε πνευματικό, μου είπε ότι συμβαίνει αυτό σε πολλούς Αγίους αλλά δεν το βλέπουν και όλοι γενικά οι άνθρωποι. «Θαυμαστός ο Θεός εν τοις Αγίοις Αυτού». Τώρα που διάβασα το βιβλίο σας - λέει ο Παναγιώτης - για τον Άγιο Γέροντα Ευμένιο, δεν μου έμεινε η παραμικρή αμφιβολία για την Αγιότητα του. Τις πρεσβείες του να έχουμε πάντοτε.

Παναγιώτης


ΒΙΒΛ. Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΕΥΜΕΝΙΟΣ ΣΑΡΙΔΑΚΗΣ.

"Ο ΠΡΑΟΣ ΚΑΙ ΤΑΠΕΙΝΟΣ ΤΗ ΚΑΡΔΙΑ"

Δεν υπάρχουν σχόλια: