Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023

ΘΑΎΜΑ ΤΟΎ ΑΓΊΟΥ ΙΩΆΝΝΗ ΜΑΞΊΜΟΒΙΤΣ!!

 




Το 2012, οι γιατροί μου διέγνωσαν οστεοχονδρωσία των αρθρώσεων του γόνατος και του ισχίου. Με τα χρόνια η ασθένεια εξελίχθηκε. Το περπάτημα γινόταν όλο και πιο δύσκολο.


Το 2018, ο γιατρός μου, κοιτάζοντας ακτινογραφίες, σημείωσε με συμπάθεια ότι οι αρθρώσεις μου ήταν πολύ φθαρμένες.

Η οστεοχόνδρωση, δυστυχώς, αναπτύχθηκε. Έπαιρνα όλο και πιο ισχυρά φάρμακα. Όμως ήταν προφανές ότι θα ήταν πολύ δύσκολο για μένα.

Κάποια στιγμή διάβασα για τον φωτιστή Ιωάννη της Σαγκάης. Μου άρεσε πολύ και διάβασα ό,τι μπορούσα να βρω για αυτό. Πάντα του προσευχόμουν, κάθε μέρα. Και πριν από ένα χρόνο άρχισα να αλείφω τις αρθρώσεις μου με λάδι από τα ιερά λείψανα του θαυματουργού Ιωάννη της Σαγκάης.

Τον Οκτώβριο του 2021, έκανε ακτινογραφίες στα γόνατα και τους γοφούς μου. Μόλις οι σαρώσεις ήταν έτοιμες, ο γιατρός μου με κάλεσε στις 11 Οκτωβρίου για να μου πει τα αποτελέσματα της ακτινογραφίας. Μου διάβασε την έκθεση του ακτινολόγου, που έλεγε ότι όλες οι αρθρώσεις ήταν υγιείς και δεν υπήρχαν ανωμαλίες.

Ο γιατρός που με θεράπευε όλα αυτά τα χρόνια, έχοντας τελειώσει το διάβασμα, είπε σκεφτικός: «Όλα έχουν αποκατασταθεί και θα είναι ενδιαφέρον για μένα, ως γιατρός, να δω τις τελευταίες φωτογραφίες και να τις συγκρίνω με αυτές που δείχνουν οστεοχονδρωσία».

Προσπάθησε να βρει μια εξήγηση για αυτό το θαύμα. Και πρότεινε ότι τα φάρμακα μάλλον βοήθησαν.

Απλώς άκουγα, έμεινα σιωπηλός και χάρηκα. Και όχι τόσο γιατί ανάρρωσα —ο πόνος δεν με ενοχλούσε ολόκληρο τον τελευταίο χρόνο— αλλά επειδή ο αγαπημένος μου Άγιος Ιωάννης φάνηκε. Και αφού ήταν 11 Οκτωβρίου, δηλαδή η επόμενη μέρα, 12 Οκτωβρίου, ήταν η ημέρα μνήμης του Αγίου Ιωάννη του Σαγκάη, το βράδυ άρχισα να του διαβάζω τον κανόνα και τον ακάθιστο.

Και τότε μόνο κατάλαβα ότι δεν ήταν τυχαίο που έλαβα αυτά τα χαρμόσυνα νέα εκείνη ακριβώς τη μέρα. Αλλά αυτή η είδηση ​​της ανάρρωσης ήρθε από τον ίδιο τον άγιο. Θυμήθηκα τα λόγια του ότι τίποτα σε αυτόν τον κόσμο δεν γίνεται τυχαία.

Έφτασε η 12η Οκτωβρίου, η γιορτή του Αγίου Ιωάννη του Θαυματουργού της Σαγκάης πλησίαζε.

Oleg D., Ελσίνκι

Δεν υπάρχουν σχόλια: