Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 6 Δεκεμβρίου 2023

ΤΟ ΘΑΎΜΑ ΈΓΙΝΕ! ΣΕΒΆΣΜΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ Ο ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΑΛΟΣ.



ΤΟ ΘΑΎΜΑ ΈΓΙΝΕ! ΣΕΒΆΣΜΙΟΣ ΓΕΡΟΝΤΙΟΣ Ο ΔΙΆ ΧΡΙΣΤΌΝ ΣΑΛΟΣ.

 

 

Το θαύμα έγινε!

Είμαι συνταξιούχος εδώ και ενάμιση χρόνο. Είχα μια δουλειά γραφείου όπου καθόμουν σε μια καρέκλα για οκτώ ώρες και είχα τα μάτια μου στον υπολογιστή το 95% του χρόνου. Μετά την πολυαναμενόμενη συνταξιοδότησή μου, άρχισα να αντιμετωπίζω κάθε είδους προβλήματα υγείας. Ένα από αυτά, το πιο ανησυχητικό, προκλήθηκε από μούδιασμα των χεριών, το οποίο τους τελευταίους μήνες έχει ενταθεί. Μερικές φορές δεν μπορούσα να κρατήσω ένα στυλό με τα δάχτυλά μου για να φτιάξω μια λίστα για ψώνια! Έκανα πολύ μασάζ στα χέρια μου, αλλά το μούδιασμα ήταν επίμονο, σχεδόν όλη μέρα! Δεν πήγα στον γιατρό κατά τη διάρκεια της πανδημίας, όταν ο οικογενειακός μου γιατρός δεν δεχόταν πλέον ασθενείς στο ιατρείο, ούτε μπορούσε να μπει στο κτίριο... καθόταν έξω, στη βροχή και στο κρύο, και μιλούσε στο τηλέφωνο με τον γιατρό , που μετά ερχόταν στην πόρτα, την άνοιγε λίγο και σου έδινε τη συνταγή.

Στις αρχές Δεκεμβρίου 2021 έλαβα και τον τόμο 4 με τα θαύματα του Σεβασμιωτάτου Gherontie! Οι τρεις προηγούμενοι τόμοι με γοήτευσαν και με έκαναν να τον αγαπήσω! Έλαβα και μια μικρή εικόνα με την αγιότητά του, δηλαδή μια μικρή εικόνα, στην οποία προσεύχεται, την οποία βάζω στην τιμητική θέση ανάμεσα στις εικόνες μπροστά στις οποίες συνήθως προσεύχομαι!

 

Δεν ξεκίνησα αμέσως να διαβάζω τον τόμο 4 γιατί είχα άλλο ένα ημιτελές βιβλίο. Ξεκίνησα να διαβάζω περίπου δύο εβδομάδες πριν τα Χριστούγεννα! Ανάμεσα στις δουλειές του σπιτιού διάβαζα μερικές ακόμα σελίδες από το βιβλίο! Και μου έρχεται μια σκέψη: να αναζητήσω τον Ακάθιστο στο Διαδίκτυο, αφού δεν τον είχα, και να παρακαλέσω τον Πανάγιο να με βοηθήσει με το μούδιασμα των χεριών μου. Με έπιασε η απόγνωση που δεν θα μπορούσα να ζυμώσω ζύμη για μάφινς, κουλουράκια, κορνελέτες ούτε καν να κρατήσω το μίξερ στο χέρι...

Διάβασα το Aκαθιστο ... Άρχισα να κλαίω όπως δεν μου έχει ξανατύχει κανένας Ακάθιστος! Μετά άγγιξα τα χέρια μου, απ' όλες τις πλευρές, με το βιβλίο που διάβαζα και προσευχήθηκα στον Ευσεβή να με βοηθήσει, τον ανάξιο, να μπορέσω να δουλέψω πριν τις γιορτές! Το επόμενο πρωί περίμενα να σηκωθώ από το κρεβάτι, ως συνήθως, με μουδιασμένα χέρια, αλλά αυτό δεν έγινε! Ήμουν τόσο ενθουσιασμένος και πήγα στη δουλειά μου... περιμένοντας να με μουδιάσουν... αλλά δεν το έκαναν! Και ούτε τις επόμενες μέρες! Το θαύμα έγινε!!! Έφτιαξα το φαγητό και τη ζύμη για τα Χριστούγεννα χωρίς να μουδιάζουν τα χέρια! Δεν είχα λόγια να ευχαριστήσω τον Ευσεβή! Φιλώντας το βιβλίο και την εικόνα!

 

Προστατεύω τον εαυτό μου από μια πιθανή τραγωδία!

Ήταν Χριστούγεννα, το απόγευμα, ήμουν στην κουζίνα και ετοίμαζα μερικά πιάτα γιατί ερχόταν ένας φίλος να μας επισκεφτεί!

Ξαφνικά ακούω έναν γδούπο να έρχεται από το σαλόνι, αλλά εγώ, απασχολημένος, δεν πήγα να δω τι έγινε, νόμιζα ότι οι γάτες έφυγαν πάλι τρέχοντας και γκρέμισαν κάτι! Ο άντρας μου ήταν σε άλλο δωμάτιο και δεν άκουσε. Τελείωσα αυτό που έπρεπε να κάνω και μπήκα στο σαλόνι να ετοιμάσω το τραπέζι για τον επισκέπτη! Έμεινα άναυδος! Πάνω από τον καναπέ, όπου καθόμουν συνήθως, ήταν ένας παλιός πίνακας, περίπου 55 ετών, από τους γονείς μου, με βαρύ γύψινο σκελετό, με στολίδια, όπως έκαναν παλιά. Η αρχική χορδή του πίνακα, με την οποία ήταν κρεμασμένη στον τοίχο, έσπασε και έπεσε στον καναπέ! Κάτω από τον πίνακα ήταν μια εικόνα της Μητέρας του Θεού με το Παιδί, και κάτω από την εικόνα, στο πίσω μέρος του καναπέ, είχα ένα βιβλίο, αγαπητό μου, με τη ζωή της Θεοτόκου, ακουμπισμένο στον τοίχο, και μπροστά στο βιβλίο είχα τοποθετήσει μια εικόνα του Αγίου Ιωάννη του Ρώσου και του Σεβάσμιο Gherontie.

Με την πτώση του πίνακα, ο τοίχος γρατσουνίστηκε και η εικόνα της Θεοτόκου έπεσε με ένα καρφί και έπεσε κάτω από τον πίνακα, σαν να τον κρατούσε στην αγκαλιά της! Το βαρύ κανδρο σταμάτησε στον καναπέ και δεν έπεσε στο πάτωμα! Και ο άντρας μου αναρωτήθηκε πώς δεν έσπασε ο σοβάς του σκελετού που είναι κατά τόπους ραγισμένος και πολύ στεγνός τόσα χρόνια! Η Μητέρα του Θεού, ο Ευσεβής Γεροντιος και ο Άγιος Ιωάννης ο Ρώσος με κράτησαν να μην πέσει ο πίνακας στο κεφάλι και να με τραυματίσει, να είναι αρκετά βαρύς, και ο πίνακας έμεινε άθικτος, μόνο το παλιό κάνναβο σχοινί αντικαταστάθηκε! Τους ευχαριστώ μέσα από την καρδιά μου!

Μεγάλος είναι ο Θεός στους αγίους Του!

 

Natalia Pop,

 

Δεν υπάρχουν σχόλια: