Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 11 Φεβρουαρίου 2024

Πνευματική συμβουλή του αρχιμανδρίτη Ioannichii (Efimenco) Ρωσίας. Ανεκτίμητο μαργαριτάρι.



Πνευματική συμβουλή του αρχιμανδρίτη Ioannichii (Efimenco) Ρωσίας.
 Ανεκτίμητο μαργαριτάρι.

 Περί προσευχής:

 - Προσευχήσου με όλη σου την καρδιά.  Πάρτε το χρόνο σας, διαβάστε λίγο, είναι σημαντικό να το κάνετε ολόψυχα.
  Καλέστε τη Μητέρα του Θεού περισσότερο για βοήθεια.
 Κάθε μέρα πες 150 φορές,, Χαίρε Παρθένε...,,, (Χαίρε Παρθένε, γεμάτη χάρη, Μαρία, ο Κύριος είναι μαζί σου, ευλογημένη είσαι ανάμεσα στις γυναίκες, και ευλογημένος ο καρπός της κοιλιάς σου, που γέννησες στον Χριστό, τον Σωτήρα των ψυχών μας.
 Τότε όλα θα πάνε καλά με εσάς, και ειδικά με τα παιδιά σας.

 -Έχετε αγάπη, προσευχηθείτε, Ζητήστε βοήθεια από τη Βασίλισσα των Ουρανών.
 Μην αφήσεις να περάσει ούτε μια μέρα χωρίς να πεις την προσευχή «Χαίρε Παρθένε...,,
 Για δέκατη φορά ζητήστε, Συγχώρεσε με όλη μου τη ζωή και σώσε όλη μου την οικογένεια.

 - Κάνε την προσευχή του Ιησού (Κύριε Ιησού Χριστέ, Υιέ του Θεού, ελέησόν με τον αμαρτωλό (όπως).
  Αναγκάστε τον εαυτό σας να προσευχηθεί.

 - Διαβάστε προσεκτικά την προσευχή του Ιησού.  Καθιερώθηκε και διέταξε ο ίδιος ο Κύριός μας Ιησούς Χριστός, πηγαίνοντας στο θάνατο στον σταυρό.  - ,, Αν ρωτήσεις κάτι στο όνομά Μου, θα το κάνω.
  Δεν υπάρχει όπλο, πιο δυνατό ούτε στον ουρανό ούτε στη γη.
 Εγγραφείτε από τον Φύλακα Άγγελο με αριθμό.  (ως καλή πράξη)
 Σε αυτό βρίσκεται ολόκληρο το Ευαγγέλιο.

 - Ζητήστε από τον Θεό δύναμη και ενίσχυση, και όλα θα σας προστεθούν.
 Πάντα να βάζεις τον Θεό πρώτα.
 Πριν από οτιδήποτε, πείτε: "Θεέ μου, ευλόγησέ με!", "Φύλακας Άγγελος βοήθησέ με!",,
 Αν κάποιος σας ρωτήσει κάτι, καλέστε πρώτα τον Φύλακα Άγγελο και θα σας δώσει μια καλή και σωστή απάντηση.

 - Αν χρειάζεστε κάτι - ζητήστε από τον Θεό, προσευχηθείτε, "Θεέ μου, δώσε μου ό,τι είναι χρήσιμο για μένα!".
 Μίλα με τον Θεό, να είσαι ευγνώμων για όλα.

 - Όσο περισσότερα ζητάς, τόσο καλύτερα θα είναι για σένα.

 - Προσευχήσου: «Θεέ μου, δώσε μου ό,τι μου είναι χρήσιμο, για τη σωτηρία της ψυχής μου!».

 - Πήγαινε για ύπνο, και ξύπνα με τον Κύριο.  Χάρη στον Κύριο, δόξασέ Τον: Δόξα σε σένα Θεέ μας, δόξα σε σένα!,

 - Προσευχήσου: "Θεέ μου, δώσε μου την προσευχή, όχι μόνο με το στόμα μου, αλλά και με όλη μου την καρδιά!"

 - ,,Θεέ μου, αν δεν με σώσεις, θα χαθώ!,,.

 - Από το κρεβάτι, το πρωί, φώναξε τον φύλακα άγγελο, προσευχήσου, πες 50 φορές: «Άγιε άγγελε, φύλακά μου, προσευχήσου στον Θεό για μένα, έναν αμαρτωλό».
 Και τη δέκατη φορά λέει: Άγιε Φύλακα Άγγελε, καθοδήγησέ με και φώτισέ με.
 Αυτή τη μέρα, ο κακός άνθρωπος δεν θα σας πλησιάσει.  Χρήσιμη λέξη θα πεις με τον καιρό.
 Στην κοινωνία θα είσαι περιζήτητος, αν σου πουν ψέματα - θα το καταλάβεις.
 Αυτός ο κανόνας θα σας πάρει 3-5 λεπτά.

 - Προσευχήσου: «Κύριε, δώσε μου ό,τι χρειάζομαι για να σώσω την ψυχή μου».

 - Όσο περισσότερα ζητάς, τόσο καλύτερα θα είναι για σένα.

 - Παντού, πρώτα απ' όλα, καλέστε τον Φύλακα Άγγελο: «Φύλακας Άγγελος, καθοδήγησέ με, διαφώτισέ με πώς να προχωρήσω!»,,,.
 Από τα χέρια του ο Θεός θα ζητήσει την ψυχή μας.
 Προσεύχεται αδιάκοπα για εμάς και είναι η πρώτη μας βοήθεια.
 Μόλις ξύπνησες στο κρεβάτι, διάβασες 50 φορές στον Φύλακα Άγγελο.
 Όλη η μέρα θα κυλήσει ομαλά, ότι θα κάνεις, θα τα καταφέρεις σε όλα.
 Σε δύσκολες στιγμές, φώναξε τον Φύλακα Άγγελο και θα ξεφύγεις από κάθε κατάσταση.


Δεν ξέρετε πώς να προχωρήσετε σήμερα;  - Ρωτήστε τον Φύλακα Άγγελο.  Θα έρθει μια καλή σκέψη, και θα το βάλει στην καρδιά του, τι να κάνει.  Η καρδιά σας θα είναι ελαφριά και θα έχετε ειρήνη.
 Αν έχεις φόβο και άγχος, τότε μην ξεκινήσεις τίποτα.

 - Κάθε μέρα καλείτε τους Αγίους σε προσευχή.  50 φορές "Άγιοι Πάντες, προσευχηθείτε στον Θεό για μένα, (για εμάς)"
 Μην ξεχάσετε να διαβάσετε τα τροπάρια των Αγίων.  Υποχρεωτική η ανάγνωση του τροπαρίου του Αγίου της ημέρας.

 Καλέστε όλους τους Αγίους, διαβάστε τα τροπάρια τους.

 - Προσευχήσου στον Άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο, παρακαλείται για συμφιλίωση, αν κάποιος είχε εχθρότητα με τον κοιμώμενο.

 - Ο Ιωάννης ο Βαπτιστής είναι ο αρχηγός της μετάνοιας.  Προσευχήσου σε αυτόν για το δώρο της μετάνοιας.
 Ακόμα ακούει και μεσολαβεί για μας, ενώπιον του Κυρίου.

 - Προσευχηθείτε ο ένας για τον άλλον.

 Οι μέρες είναι πονηρές, έχουν αρχίσει να μικραίνουν.  Προσευχηθείτε καθώς πηγαίνετε.

 - Ξεκινάς οτιδήποτε - κάτσε με την ανατολή και προσευχήσου.

 - Πώς να ελεήσεις τα παιδιά σου;- Μετάνοια, κοινωνία, Θεία λειτουργία και 150 ,, Χαίρε Παναγία,,,...
 Από την επιμονή και τη μετάνοια θα ωφεληθείς.

 - Προσευχήσου το βράδυ.  Πότε; - σηκωθείτε όταν ο Φύλακας Άγγελος σας ξυπνήσει από τον ύπνο.  Τότε η προσευχή είναι 40 φορές πιο δυνατή από την ημέρα.

 - Προσπαθήστε να κοιμάστε λιγότερο, αφιερώστε περισσότερο χρόνο στην προσευχή.
 Τώρα όλοι βρίσκονται σε αδρανοποίηση δίπλα στην τηλεόραση και τον υπολογιστή.
 Ζητήστε από τον Κύριο μετάνοια.

 - Όλα μπορούν να ζητηθούν από τον Κύριο στη Λειτουργία.

 - Προσευχήσου για τον εαυτό σου, προσευχήσου για την οικογένειά σου.

 - Αν δεν γνωρίζεις πεθαμένο συγγενή, ή γνωστό που δεν βαφτίστηκε, προσευχήσου: ,, Κύριε, σώσε τους ζωντανούς και ελέησον τους κοιμώμενους,,.

 - Αν σας δώσω ελεημοσύνη για τον κοιμισμένο, προσευχηθείτε για την ανάπαυση της ψυχής αυτού του ατόμου.  Εάν δεν γνωρίζετε τον κοιμισμένο, τότε πείτε: "Κύριε, θα λάβω αυτήν την ελεημοσύνη, για τη μνήμη του κοιμισμένου υπηρέτη σου (όνομα)

 -Πάντα, και αδιαλείπτως, να προσεύχεστε με,,Κύριε Ιησού,,...
 Με,, Χαίρε Παρθένε,,....
 Προσευχήσου στον Φύλακα Άγγελο και σε όλους τους Αγίους και θα σωθείς.


Δεν υπάρχουν σχόλια: