Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 9 Μαρτίου 2011

Αντιμισθία ελέους προς τούς κεκοιμημένους.



Μία νοσοκόμα σε μεγάλο Νοσοκομείο των Αθηνών, ή Ά., διηγήθηκε στον π. Συμεών τον Αγιορείτη πού έγκαταβιώυει στην Καλλιάγρα:

«Είχα σκλήρυνση κατά πλάκας και ήμουν στα πρόθυρα τής παραλύσεως. Οι γιατροί μου έδωσαν ένα μήνα άδεια. Ενώ ήμουν ξαπλωμένη στο κρεβάτι αλλά ξύπνια, βλέπω την Παναγία να μου λέει: «Ά., σήκω επάνω, είσαι καλά πλέον.

«Σηκώθηκα και την άλλη μέρα πήγα στην δουλειά μου στο νοσοκομείο. Οι γιατροί όταν με είδαν τα έχασαν. Με εξέτασαν και με βρήκαν υγιή».

Ό π. Συμεών ρώτησε την Ά. σε ποιό τμήμα εργάζεται. «Είμαι στο νεκροτομείο», απάντησε. «Φέρνουν τούς πεθαμένους και τους πετάν χωρίς σεβασμό. Τούς παίρνω, τούς πλένω, τούς ντύνω και τούς περιποιούμαι με πολλή αγάπη σαν δικούς μου ανθρώπους».

«Γι' αυτό ή Παναγία σε έκανε καλά», τής είπε. «Στην Παλαιά Διαθήκη ό Τωβίτ όταν εύρισκε νεκρό, τον έντυνε και τον έθαβε. Γι' αυτό του είπε ό Αρχάγγελος Ραφαήλ "σε προστατεύω"».

«Και εγώ», είπε κλαίουσα ή Ά. «νιώθω μία προστασία επάνω μου».

ΒΙΒΛ. ΑΣΚΗΤΕΣ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΚΟΣΜΟ

Δεν υπάρχουν σχόλια: