Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 15 Μαρτίου 2024

ΝΕΑ ΈΚΔΟΣΗ




🌹Κι ας χαθώ- Νέα έκδοση!!
⭐ΜΙα ιστορία ακλόνητης πίστης
"Ήμουν αποφασισμένη να πεθάνω σαν μάρτυρας, αλλά δεν τα κατάφερα. Βλέποντας τόσους πολλούς και αγαπητούς αδελφούς, πρωτεργάτες της πίστης μας, να χάνονται μέσα στην καταιγίδα ανελέητων διωγμών, κραύ-
γασα κλαίγοντας προς το Θεό μου: «Κύριε, με την ουράνια κάμερά σου, τράβα αυτή τη βαναυσότητα! Βιάσου, σε παρακαλώ!»
Πιστεύω ότι το έκανε πράγματι, ότι κράτησε στη μνήμη Του όλα όσα έγιναν εκείνες τις φρικτές ημέρες. Ταυτόχρονα, με βοήθησε κι εμένα να ξαναφέρω στη δική μου μνήμη το γεγονός ότι ο Ιησούς αγαπά όσους Τον αγαπούν, ότι τους ενισχύει ώστε να ξεπερνούν τις δυνάμεις του σκότους, και ότι με το άπειρο έλεός Του βοηθά τους πιστούς να διατηρούν την πίστη τους σ’ Αυτόν. Κι εγώ η ίδια γνώρισα την αγάπη, τη δύναμη και την ειρήνη Του. Και όλα αυτά θέλω να τα μοιραστώ μαζί σας, φτάνει μόνο η πένα μου να αρκεί. Αλλά μάλλον δεν αρκεί! Γιατί αδυνατώ να εξηγήσω πώς μια γυναίκα τόσο αδύναμη όσο εγώ έλαβε τέτοιες θαυμαστές ευλογίες, σε εποχές που οι άνθρωποι ζούσαν στο φόβο και υπέφεραν.
Είναι το χρονικό της δικής μου ζωής μέσα στη φυλακή και η μαρτυρία για τα έργα του Ιησού Χριστού. Ας είναι δοξασμένο το όνομά Του – αυτή είναι η ειλικρινής μου
προσευχή."
🌹🌹🌹
📍Κι ας χαθώ, της Εsther Ahn Kim, 
✔Eισαγωγή: Μακαριστός πρ.Μητροπολίτης Πισιδίας Σωτήριος
✔Πρόλογος: π. Σταμάτης Σκλήρης 

Δεν υπάρχουν σχόλια: